Παιδικά ρούχα - Πακέτα Βάπτισης Papillonkids.gr

Τιμούμε τη γιαγιά του Πόντου - Του εκδότου του www.Apodimos.com Ξενοφώντα Φαφούτη

612Με αυτό το αφιέρωμα μας, ενημερώνουμε όλους τους Έλληνες, τους Ποντίους , του Κυπρίους , τους Απόδημους και τους απανταχού βρισκόμενους Ομογενείς μας,  ότι το Apodimos.com στηρίζει τους Πόντιους αδελφούς μας στο αίτημά τους για την διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας. Ζητώντας την διδασκαλία της Ιστορίας του Ποντιακού και Μικρασιατικού Ελληνισμού στα βιβλία της Ελληνικής Ιστορίας, αλλά και την ίδρυση Πανεπιστημιακής έδρας Ποντιακού Ελληνισμού. Και τους γνωρίζουμε ότι η 19η Μαΐου αποτελεί για τον Ελληνισμό του Πόντου, ημέρα μνήμης και χρέους στα 353.000 θύματα της απαράμιλλης ανθρώπινης βαρβαρότητας που συντελέστικε στις αρχές του 20ου αιώνα. Βαθιά ριζωμένες στην μνήμη της ανθρωπότητας μένουν οι εικόνες εκείνης της εποχής.
Εμείς για την περαιτέρω ενημέρωση όλων των αναγνωστών που θα διαβάσουν αυτό το αφιέρωμα και προέρχονται από τον χώρο της Ελλάδας και από τα κράτη που ζουν οι Απόδημοι αδελφοί μας και δεν γνωρίζουν σε βάθος τα γεγονότα τις γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου ή είναι επισκέπτες - αναγνώστες των άρθρων του Apodimos.com και δεν τα γνωρίζουν τους προκαλούμε και τους παρακαλούμε να τα μελετήσουν τα πιο κάτω άρθρα μας, διότι θα μάθουν πολλά, εάν δεν τα είχαν ήδη μελετήσει με σκοπό να τα έχουν υπόψη τους και να τα διαβιβάσουν σε γνωστούς και φίλους τους :
Του ΣΕΠΤ. του 2002 με τίτλο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για το ΠΕΜΠΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. κάνοντας ΚΛΙΚ στον τίτλο έκαστου άρθρου
Του ΙΟΥΝ του 2005 με τίτλο ΚΛΙΚ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ και ο ΠΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ !!
Του ΜΑΡΤ. του 2006 με τίτλο ΚΛΙΚ 4ον. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗ.
Του ΜΑΙΟΥ του 2006 με τίτλο ΚΛΙΚ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ και Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ.
Του ΜΑΙΟΥ του 2007 με τίτλο ΚΛΙΚ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ Η ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ; ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΑΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΤΕ ;
Του ΔΕΚ του 2007 με τίτλο ΚΛΙΚ ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ !!! Μετά από τα 85 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΣΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ . Ειδικό Ιστορικό Αφιέρωμα.
Μελετώντας τα πιο πάνω σας παρακαλούμε μελετήστε και κοινοποιήσετε σε όλους διότι όλα αυτά έχουν σχέση τα με την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού διότι αναγκαιεί η διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Το ζήτημα της αναγνώρισης των Γενοκτονιών έχει ξεπεράσει τα σύνορα της Ελλάδας. Πολύ πρόσφατα η Πολιτειακή Βουλή της Νοτίου Αυστραλίας, ενέκρινε ψήφισμα αναγνωρίζοντας την Γενοκτονία κατά των χριστιανικών πληθυσμών. Έγινε λοιπόν, ένα ζήτημα διεθνές, ζήτημα δημοκρατίας και παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που αφορά ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Και σας παρουσιάζουμε αυτή την κίνηση όπου ο κ. Michael Atkinson πήγε σε εκδήλωση Ποντίων της Αδελαϊδας, ντυμένος με ποντιακή στολή. Το γεγονός θα περνούσε απαρατήρητο αν δεν επρόκειτο για τον Αυστραλό Υπουργό Πολυπολιτισμικών Υποθέσεων και Δικαιοσύνης της Νότιας Αυστραλίας !!!!
Συγκεκριμένα αυτό το γεγονός έγινε όταν στο Μουσείο της Νότιας Αυστραλίας, έγιναν τα αποκαλυπτήρια πλάκας για τη Γενοκτονία των Ποντίων. Εκεί ο υπουργός Πολυπολιτισμικών Υποθέσεων και Δικαιοσύνης της Πολιτείας της Νότιας Αυστραλίας, κ. Μάικλ 'Ατκισον περιέγραψε με γλαφυρότητα την τραγικότητα του ξεριζωμού των Ποντίων από τις πατρογονικές εστίες τους και την σφαγή τους, προκαλώντας έντονη συγκίνηση στο ακροατήριό του.
Αυτό ήταν μια πρωτοποριακή ενέργεια, η οποία οφείλεται απόλυτα στις άοκνες προσπάθειες των Ποντίων της Ν. Αυστραλίας και της ευρύτερης Αυστραλίας καθώς και στη διάθεση της Πολιτείας αυτής να αναγνωρίσει τη σφαγή εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων του Πόντου.
Και συνεχίζουμε το αφιέρωμα μας με τον παρακάτω θρήνο που γράφτηκε και τραγουδήθηκε από τους Πόντιους της Πάφρας του δυτικού Πόντου, για να νοιώσετε το μέγεθος της Γενοκτονίας των Ποντίων και την αναγκαιότητα της διεθνοποίησης της . Με το πιο κάτω Ποίημα, οι Πόντιοι θρήνησαν την ελληνική ήττα στη Μικρά Ασία, τόσο του ελληνικού στρατού στη δυτική Μικρά Ασία και για το αντάρτικο του Πόντου.

Θέλουμε λοιπόν να απαιτήσουμε μια αναγνώριση απ' όλους τους πολυπληθείς επισκέπτες - αναγνώστες των άρθρων του Apodimos.com αυτή την αναγνώριση διότι μια γενοκτονία είναι το φοβερότερο όλων που μπορούν να συμβούν σε λαό, από οπουδήποτε και να προέρχεται. Διότι θα πρέπει να θυμούνται την Ποντιακή Γενοκτονία, μια και εκείνοι που ξεχνούν κάποιους τότε πεθαίνουν. Ενημερώνουμε δε όλους ότι δεν πρέπει να θυμούνται μόνο τις αποφράδες ημέρες οι ρίζες των γεννητόρων τους, πρέπει να την θυμούνται και οι Λαοί και αυτό γίνετε με την κοινοποίηση σε όλο τον κόσμο, τουλάχιστον μηνυμάτων και με την χρήση των επικοινωνιακής τεχνολογίας, όχι μόνο από τους ενδιαφερομένους λαούς , αλλά και μέσα από τα ΜΜΕ των κρατών που ζουν οι απόγονοι τους.
Και ενημερώνουμε όλους τους επισκέπτες - αναγνώστες των άρθρων μας ότι
?          Το χειρότερο πρόβλημα της Τουρκίας με την Ευρώπη είναι η ιστορία της, και κυρίως εκείνη του 20ου αιώνος όπως η γενοκτονία των Αρμενίων, και των Ποντίων φυσικά, δεν διαγράφεται από την ευρωπαϊκή ιστορία, όσο ανεκτικές κι αν είναι οι κυβερνήσεις διαφόρων κρατών. Από την μια μεριά η Γαλλία και ο Καναδάς, με μεγάλες αρμενικές παροικίες και με διακεκριμένους συμπολίτες τους αρμενικής καταγωγής, εορτάζουν την επέτειο της γενοκτονίας, προς τιμήν των 1.500.000 νεκρών του 1916-18? την ίδια εποχή, και λίγο αργότερα έγινε και η γενοκτονία των πεντακοσίων χιλιάδων Ποντίων.
?          Η ελληνική Βουλή έχει ψηφίσει την αναγνώριση της γενοκτονίας, οπότε το ψήφισμα αποτελεί και μέρος του ευρωπαϊκού κεκτημένου, ανεξαρτήτως της θέσεως της όποιας κυβερνήσεως, η οποία μπορεί να είναι διαλλακτική λόγω των άλλων προβλημάτων.
?          Το Apodimos.com πιστεύει ότι δεν είναι δυνατόν ακόμα να μην έχει αναγνωρισθεί διεθνώς η Γενοκτονία των Ποντίων παράλληλα και με τον τρόπο που αναγνωρίσθηκε και το Ολοκαύτωμα των Εβραίων. Αυτό το παράπονο έχει πολλές προεκτάσεις χειρισμών αυτών των γεγονότων αναγνώρισης, διότι οι Γενοκτονίες και τα Ολοκαυτώματα όχι μόνο να τιμώνται αλλά και να μένουν στην μνήμη όλων που έχουν τις ίδιες ρίζες διότι άφησαν τη ζωή τους, και πολλοί από αυτούς έμειναν άθαφτοι στον αγώνα τους να μην αλλοιωθεί η πίστη τους, να μη χαθεί η δική τους και με τη σειρά δική μας εθνική ταυτότητα όπως έγινε για τον Ελληνισμό του Πόντου και σ' όλο τον κόσμο για θύμηση και αποφυγή παρομοίων γεγονότων.
Μια λιτή τελετή για τα 100στα γενέθλια της γιαγιάς του Πόντου την Σάνο Χάλο
Σε μια λιτή τελετή που οργάνωσε προς τιμή της η Παμποντιακή Ομοσπονδία και το Ιερό Ίδρυμα Ποντίων Αμερικής "Παναγία Σουμελά" στο Γουέστ Μίλφορντ, η Σάνο Χάλο, η γιαγιά του Πόντου, γιόρτασε τα 100α γενέθλιά της. Ως δώρο γενεθλίων, όπως αναφέρεται σε σχετικό ρεπορτάζ του Εθνικού Κήρυκα, ήρθε πριν λίγες μέρες από την Ελλάδα η είδηση ότι χάρη στις ενέργειες πολλών παραγόντων του ποντιακού στοιχείου και με τη βοήθεια της υπουργού Εξωτερικών Ντόρας Μπακογιάννη, η Σάνο και η κόρη της Θία Χάλο έλαβαν την ελληνική υπηκοότητα.

Περιστοιχιζόμενη από την οικογένειά της, τα παιδιά, τα αδέρφια, τα εγγόνια και τα δισέγγονα η Σάνο Χάλο, που συμβολίζει τον αγώνα και τις θυσίες μια ολόκληρης γενιάς, έσβησε τα κεράκια στην τούρτα, διατηρώντας ζωντανή την ελπίδα ότι η θυσία των ανθρώπων του Πόντου κάποια μέρα θα αναγνωριστεί και μαζί της θα δικαιωθούν οι αγώνες ενός ολόκληρου λαού. "Εύχομαι στον καθένα από εσάς να γίνει 100" είπε η Σάνο Χάλο, αποδεχόμενη την αγάπη και το ενδιαφέρον όλων όσων παρευρέθηκαν.
Κι όταν τη ρώτησαν οι παρευρισκόμενοι ποιο είναι το μυστικό της μακροζωίας της, εκείνη ψύχραιμη και με ύφος στοργικό επεσήμανε: "Δεν έχω μυστικό...". Όμως, λίγο μετά, είπε κι ένα τραγούδι στα Ελληνικά, έτσι όπως το είχε μάθει στη γη των προγόνων της. Δίπλα της, η κόρη της Θία, που κατέγραψε στο βιβλίο "Ούτε καν το όνομά μου", την ιστορία του ξεριζωμού του ποντιακού στοιχείου, που αποτελεί πολύτιμο στοιχείο στην γενικότερη προσπάθεια προβολής και αναγνώρισης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού. Κοντά της και ο Χάρι Σις ο άνθρωπος που γνώρισε την Σάνο και την βοήθησε να ξαναζήσει το παρελθόν της, δίνοντας στοιχεία και χάρτες για τη γη των γονιών της τόνισε "Είναι η γιαγιά που δεν είχα ποτέ".
Οικοδεσπότης της ζεστής αυτή τελετής, ήταν ο πρόεδρος του Ιερού Ιδρύματος Ποντίων Αμερικής Δρ. Χαράλαμπος Βασιλειάδης, ο οποίος και υποδέχτηκε την τιμώμενη με λόγια αγάπης και ευθύνης για ό,τι συμβολίζει και εκφράζει η Σάνο Χάλο. Εκ μέρους της Παμποντιακής Ομοσπονδίας χαιρετισμό απηύθυναν ο αναπληρωτής πρόεδρος, Γιώργος Τσιλφίδης, και ο γενικός γραμματέας Δημήτρης Μολοχίδης, καθώς και ο πρώην πρόεδρος Ηλίας Τσεκερίδης, νυν πρόεδρος της ΔΙΣΥΠΕ και εκ μέρους του συλλόγου "Κομνηνοί" Νέας Υόρκης, ο κ. Στέφανος Αμανατίδης.
Όλοι οι χαιρετισμοί εμπεριείχαν το μήνυμα αγάπης και σεβασμού για μια γυναίκα σύμβολο θάρρους και επιμονής, για μια επιζήσασα της Ποντιακής Γενοκτονίας, για ένα κοριτσάκι που στην πορεία θανάτου από τον Πόντο προς τη Μέση Ανατολή έχασε όλη την οικογένειά της, ακόμη και το όνομά της, για να ριζώσει στην Αμερική και μέσα από τη θαυμαστή μνήμη της και την πένα της κόρης της Θία να παρουσιάσει στην ανθρωπότητα μια γενοκτονία που δεν πρέπει να ξεχαστεί. Στην Σάνο απονεμήθηκε και ειδική πλακέτα εκ μέρους των διοργανωτών της τελετής.
Όπως έγινε γνωστό, μήνυμα για την επέτειο των γενεθλίων της αναμένεται να αποστείλει εντός των ημερών και ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Μπαράκ Ομπάμα.
Σε μήνυμά της προς την Σάνο Χάλο, η γενική πρόξενος της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, Αγη Μπαλτά, επεσήμανε τα εξής: "Θα ήθελα να εκφράσω τις εγκάρδιες ευχές για τα 100στά γενέθλια της Σάνο Χάλο, η οποία συγκεντρώνει όλες εκείνες τις ιδιότητες που έχουν κάνει τους Έλληνες -παρά τις όποιες δοκιμασίες- να δημιουργούν ένα σπουδαίο πολιτισμό και μια μακρόχρονη ιστορία. Κατάφερε να μετατρέψει την τραγωδία σε μια γιορτή της ζωής. Μέσα από τις στάχτες της αγαπημένης της πατρίδας ξεπήδησε η ζωή στη νέα της πατρίδα. Αλλά ποτέ δεν ξέχασε και ποτέ δεν επέτρεψε και σε εμάς να ξεχάσουμε. Ας γίνει η ίδια το παράδειγμα που θα καθοδηγεί την ζωή μας και τις πράξεις μας". Ξεχωριστή στιγμή για τους καλεσμένους ήταν η εμφάνιση του χορευτικού του Ποντιακού συλλόγου "Πόντος" του Νόργουολκ του Κονέκτικατ, που στους ρυθμούς της ποντιακής λύρας με τον Νίκο Μιχαηλίδη, συνέχισαν τους χορούς που είχαν ξεκινήσει με την υποδοχή της Σάνο. Και κάποια στιγμή κατάφεραν να παρασύρουν και την ίδια.
Έλληνιδες  πλέον  η  Thea  και  η  Sano  Halo
Ένας ωραίος αγώνας που βρήκε την δικαίωση του έφθασε στο τέλος του .
Με μια σεμνή τελετή την Τρίτη 19 Μαΐου,  η Βουλή των Ελλήνων  ανακοίνωσε τη χορήγηση της ελληνικής υπηκοότητας στη Thea Halo και τη μητέρα της Sano Halo.
Ο αγώνας για να φτάσουμε σ' αυτό το αποτέλεσμα ξεκίνησε ένα χρόνο πριν, στις 24 Μαΐου 2008, σ' εκείνη την πρωτοποριακή πρωτοβουλία του Συνδέσμου μας, του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών, που μαζί με το Σ.Π.Ο.Σ. ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδας, την Παμποντιακή νεολαία και τους ποντιακούς συλλόγους του νομού Ροδόπης, υπό την αιγίδα της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος και με την παρουσία σημαντικών προσωπικοτήτων. Στην ημερίδα αυτή μεταξύ των ομιλητών ήταν και η Thea Halo, η οποία στο λόγο της ζήτησε να χορηγηθεί τιμητικά η ελληνική υπηκοότητα τόσο σ΄ αυτή, όσο και στη μητέρα της. Μάλιστα ο παριστάμενος τ. Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων κ. Απόστολος Κακλαμάνης, στο μνημειώδη λόγο του, μεταξύ άλλων, αναφερόμενος στη Thea Halo, τόνισε: "...Θέλω να χαιρετίσω ιδιαίτερα την καταξιωμένη συγγραφέα Thea Halo και αν την ευχαριστήσω δημόσια γιατί μέσα από το σπουδαίο έργο της διέσωσε στο πρόσωπο της μητέρας της μια εμβληματική φυσιογνωμία της σύγχρονης ιστορίας, όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά ολόκληρης της ανθρωπότητας. Η Sano Halo στέκεται δίπλα στην Άννα Φρανκ ως ισοδύναμο σύμβολο αντίστασης απέναντι στη βαρβαρότητα, ως διαχρονικό σύμβολο του θριάμβου της ζωής και της ελευθερίας απέναντι στο ρατσισμό και τη βία". Ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών Αντώνης Παυλίδης δεσμεύτηκε τόσο δημόσια στην ημερίδα, όσο και αργότερα προσωπικά στη Τhea Halo, ότι θα λάβει προσωπικά πρωτοβουλίες για να ικανοποιηθεί το αυτονόητο, να της χορηγηθεί δηλαδή η ελληνική υπηκοότητα. Στη συνέχεια συζήτησε το ζήτημα με τον Πρόεδρο της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων Δημήτρη Τομπουλίδη, που επίσης παραβρέθηκε στην ημερίδα και συμφώνησαν να συντάξουν σχετικό έγγραφο προς τους αρμόδιους φορείς. Ο γράφων κ. Αναστάσιος Καζαντζίδης Εκπαιδευτικός-αρθρογράφος που ήταν παρών στην ημερίδα, όπως είναι γνωστό, έγραψε σχετικό άρθρο, που δημοσιεύτηκε σε πολλές τοπικές εφημερίδες και σε ηλεκτρονικούς κόμβους στο διαδίκτυο - http://pontiakathemata.blogspot.com/2008/07/blog-post.html και αλλού- μεταξύ των οποίων και στο press-gr.- http://press-gr.blogspot.com/2008/07/blog-post_07.html - που έτυχε θερμής υποδοχής από τους επισκέπτες του. 
Ο κ. Τομπουλίδης έστειλε επιστολή με το αίτημα στον Πρόεδρο της Βουλής, ζητώντας τη μεσολάβησή του. Αυτός πραγματικά πήρε πρωτοβουλία στέλνοντας το αίτημα του ποντιακού κινήματος στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία τελικά ανταποκρίθηκε θετικά. Το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 860 / 7-5-2009, τ. Β΄.
Ένας ωραίος αγώνας που βρήκε δικαίωση.
Αρκετές φορές έχω κατηγορήσει τον υπουργό Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλο, αλλά σε αυτό το θέμα, σχεδόν μετά από ένα χρόνο, μόνο συγχαρητήρια μπορώ να του δώσω και να τον ευχαριστήσω για την ικανοποίηση ενός μεγάλου ηθικού αιτήματος του Ποντιακού Ελληνισμού.
Εμείς σαν Apodimos.com ευχαριστούμε τον εκπαιδευτικό - αρθρογράφο κ. Αναστάσιο Καζαντζίδης που μας έστειλε και του λέμε ότι για μας αγώνας για δικαίωση συνεχίζεται.
Τελικά συμπληρώθηκαν 90 χρόνια από την Γενοκτονία των Ποντίων αδελφών μας και εμείς σαν Apodimos.com πιστεύουμε ότι δεν φθάνουν μόνο οι "εορτές" ενθυμήσεων από τους συλλόγους και τις οργανώσεις, αλλά πρέπει να γίνονται κινήσεις ενημερώσεις μέσα από τα Διεθνή και Ελληνικά ΜΜΕ με τον οποιοδήποτε τρόπο έτσι ώστε να μην ξεραίνεται η μνήμη για τα θύματα της Γενοκτονίας των αδελφών μας των Ποντίων.
Τώρα που στην Ελλάδα θα εκλεχθούν οι νέοι Ευρωβουλευτές καθώς επίσης όλοι οι Έλληνες πολίτες που συγκροτούν τα Ευρωψηφοδέλτια των ελληνικών κομμάτων, ας δώσουν λόγο τιμής, ότι όλοι μαζί να δώσουν τον αγώνα των καλό για την διεθνοποίηση του ζητήματος έτσι ώστε να αναγνωρισθεί διεθνώς η Γενοκτονία των Ποντίων σαν ελάχιστο φόρο τιμής για τα θύματα της Γενοκτονίας.  Καθότι  πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι ευρωβουλευτές της Ε.Ε., ότι η αναγνώριση αυτής της Γενοκτονίας έρχεται ως προϋπόθεση για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας. Και αυτό με τις κινήσεις τους οι Έλληνες ευρωβουλευτές, όταν η Τουρκία επιζητήσει να μοιραστεί την τύχη της ευρωπαϊκής προοπτικής, τότε πρέπει να πιεσθεί να αποδεχθεί το παρελθόν της και να εξασφαλίσει το μέλλον της, στον δρόμο που επέλεξε για να γίνει μέλος της Ε.Ε. όπου μεταξύ των άλλων η βασική προϋπόθεση είναι ο εκδημοκρατισμός της. Και να ξέρουν όλοι οι Έλληνες, οι Κύπριοι , οι Απόδημοι και τους απανταχού βρισκόμενοι Ομογενείς αδελφοί μας, ότι ο Ελληνισμός του Πόντου δεν επιζητεί εκδίκηση, επιζητεί δικαίωση.
Πηγές: Apodimos.com με βασικές πληροφορίες από τα ΑΠΕ-ΜΠΕ - pontiakathemata.blogspot.com - press-gr.blogspot.com


bloggersΌταν στη ζωντανή πραγματικότητα παίζονται πολλά παιχνίδια, μέχρι και κατασκευές "εξεγέρσεων" και ποικίλων τρομοκρατικών ομάδων, είναι εύκολο να αντιληφθούμε το τι μπορεί να παίζεται στην εικονική πραγματικότητα του ιντερνέτ.

Έχουμε από πολύ παλιά επισημάνει τούτο: "Μέσα σε αυτούς τους κρυφούς και εικονικούς χώρους οι πρώτοι που δρουν οργανωμένα είναι τα ποικίλα συμφέροντα, τα υπαλληλάκια τους και η πληθώρα των διαπλεκόμενων δομών εξουσίας: Από θεσμικά κέντρα εξουσίας, μέχρι εξωθεσμικά, από κρατικές και κομματικές υπηρεσίες μέχρι μυστικές υπηρεσίες όλων των αποχρώσεων. Και φυσικά όλες οι υπαρκτές ή ανύπαρκτες ομαδούλες όλων των χρωμάτων της ίριδας και όλων των μεταμφιέσεων εξαπάτησης".

Όποιος έχει στοιχειώδεις ιστορικές γνώσεις και πολιτικές εμπειρίες είναι σε θέση να γνωρίζει ότι η προβοκάτσια είναι ένα από τα βασικά όπλα των διωκτικών και κατασταλτικών μηχανισμών του κράτους εναντίον των λαϊκών κινημάτων και των οργανώσεών τους: μικρών και μεγάλων.

Σήμερα σε μια περίοδο βαθιάς κρίσης και σήψης, σε μια περίοδο διεθνών ανακατατάξεων και πολιτικών ανατροπών, σε μια περίοδο δραματικής ιδεολογικής και ηθικής πτώσης και πολιτικής αστάθειας και ρευστότητας, ο εικονικός χώρος, με δεδομένο την τραγική κατάσταση των λαϊκών κινημάτων, "εικονίζει" όχι μόνο όλα αυτά, αλλά και τη σηπτική επιδημία του καθεστώτος. Πρωταρχικά και κύρια αντανακλά και αποτυπώνει όλα τα βρώμικα παιχνίδια των ποικίλων και πολυεδρικών μηχανισμών της προβοκάτσιας.

Η προβοκάτσια και η στρατολόγηση προβοκατόρων έχει εδώ και πολλά χρόνια αναχθεί σε "επιστήμη" από τις ποικίλες μυστικές υπηρεσίες και τα πολύχρωμα παραρτήματά τους που δρουν, σαν ένα τεράστιο δίκτυο αράχνης, πάνω στην ελληνική κοινωνία.

ΣΗΜΕΡΑ, αυτός ο προβοκατόρικος "ιστός της αράχνης" έχει πάρει αποκρουστικές, εφιαλτικές μορφές στη μπλογκόσφαιρα. Έχει γίνει βρόχος στο λαιμό. Είναι πολυπλόκαμος και πολυεδρικός. Οι ιστοχώροι αποτελούν ένα από τα πλέον "προνομιακά πεδία" των μηχανισμών προβοκάτσιας. Ένα πεδίο που οργιάζουν οι προβοκάτορες, όλων των ειδών και όλων των χρωμάτων.

Τα ζωντανά κινήματα είναι σχεδόν ανύπαρκτα, η ιδεολογική και πολιτική θολούρα εφιαλτική, οι εμπειρίες υποτυπώδεις, η ενεργητική πολιτική πράξη αναιμική και τα ανυποψίαστα "θύματα" πολλά.

Ο άγριος πόλεμος που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε διάφορα μπλοκ και ο οποίος θα συνεχιστεί ακόμα πιο άγρια, αποτελεί το σύμπτωμα αυτής της νοσηρά εφιαλτικής κατάστασης. Αποτελεί την επιθετική αιχμή των μηχανισμών της προβοκάτσιας και των ποικίλων, περίπλοκων διαπλοκών της, για τη χειραγώγηση και τον έλεγχο της μπλοκόσφαιρας.

Οι θρήνοι, όμως, και τα αναθέματα δεν βγάζουν πουθενά και το χειρότερο οδηγούν στην απελπισία της μοιρολατρικής απάθειας. Σήμερα ζούμε ένα ΓΕΝΙΚΟ εφιάλτη: Αυτό της νεοταξικής ισοπέδωσης. Και το μόνο όπλο μας είναι η δράση μας, σε όλους τους τομείς: Η δράση που θα συνδυάζει τη νηφαλιότητα της γνώσης (θεωρητικής, ιστορικής, πολιτικής) ΜΕ την οργή της "πράξης".
Μια τέτοια "δράση" (παρέμβαση) θα γονιμοποιηθεί καταλυτικά με την ανάπτυξη των μαζικών κινημάτων, η οποία είναι αντικειμενικά αναπόφευκτη. Τότε όλα τα παιχνίδια των προβοκατόρικων μηχανισμών θα μοιάζουν με τη μάταια προσπάθεια να αδειάσεις ένα ωκεανό με ένα νεροπότηρο.
Πρέπει να "κολυμπήσουμε", λοιπόν, μέσα στο θυελλώδες πέλαγος της μπλοκόσφαιρας με πυξίδα και σωσίβια: και αυτά δεν μπορεί να είναι άλλα από τη γνώση και το πολιτικό κριτήριο.
Ο Αγώνας και εδώ είναι πολιτικός. Και τα αλάθευτα κριτήρια ενός τέτοιου αγώνα είναι ιδεολογικά, πολιτικά και της πράξης: Της ιντερνετικής πράξης επί του προκειμένου.

Θα κάνουμε πιο συγκεκριμένα αυτά τα κριτήρια, στη βάση των συνοπτικών παρατηρήσεων.

Πρώτη παρατήρηση: Το πρώτο "σωσίβιο" είναι η "ιδεολογία" κάθε ιστοχώρου, δηλαδή η βαθύτερη φιλοσοφία του. Είναι τέτοια η διαπλεκόμενη περιπλοκή των προβοκατόρικων μηχανισμών που η εξωτερική τους παρατήρηση και αξιολόγηση ξεγελάει. Μπορεί να συγκρούονται σε επιμέρους ζητήματα και άλλα να μεταμφιέζονται, αλλά να έχουν την ίδια "ρίζα" και τους ίδιους "νταβάδες".
Η προσέγγιση και η αξιολόγηση δεν πρέπει να γίνεται από τις "εξωτερικές όψεις", αλλά από την εσώτερη λογική και φιλοσοφία τους. Με αυτό το κριτήριο θα διαπιστώσουμε τούτο το ουσιώδες: Ότι πολλοί ιστοχώροι εξωτερικά φαίνονται διαφορετικοί, αλλά προωθούν τη νεοταξική λογική και τα πλανητικά, αυτοκρατορικά ιδεολογήματα. Π.χ., πολλοί διαχωρίζονται, σε επιμέρους ζητήματα, από τους "Ιούς", αλλά η φιλοσοφία τους είναι η ίδια, καθώς, συχνά, και οι θέσεις τους πάνω στα κεντρικά και μεγάλα ζητήματα της εποχής μας.
Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι τα "νταβατζίδικα" μπογκ, λόγω των ανταγωνιστικών συμφερόντων των "νταβάδων" και των πολιτικών τους παιχνιδιών τους, συγκρούονται σε "εξωτερικά σημεία". Η λογική τους είναι, όμως, κοινή: Η καθεστωτική λογική των "νταβάδων"
Το ίδιο συμβαίνει και στα μπλογκ των κομματικών διαπλοκών...
Το ιδεολογικό, φιλοσοφικό "πρόσωπο" των μπλογκ (εξωτερικά καλυμμένο συχνά), αποτελεί τον θεμελιώδη λίθο της αξιολόγησής του...

Παρατήρηση δεύτερη: Οι πολιτικές θέσεις. Ένα άλλο κριτήριο είναι οι πολιτικές θέσεις που προωθεί κάθε μπλογκ πάνω στα φλέγοντα και καταλυτικά, κοινωνικά, εθνικά, πολιτικά και πολιτισμικά ζητήματα της εποχής μας, τα οποία απορρέουν από τον οδοστρωτήρα της παγκοσμιοποίησης.
Από μόνο του, φυσικά αυτό το κριτήριο, μπορεί να οδηγήσει στην εξαπάτηση. Σήμερα, πολλοί μεταμφιέζονται και σφετερίζονται πολιτικά τα προβλήματα αυτά. Αλλά, μία πρώτη οριοθέτηση στη βάση μιας κεντρικής διαχωριστικής γραμμής: "υπέρ της Νέας Τάξης, κατά της Νέας Τάξης", βοηθάει πολύ στο να αξιολογήσουμε τα πράγματα και να δούμε ποιοι έχουν μια ενιαία πολιτική αντίληψη εναντίον της ιμπεριαλιστικής Νέας Τάξης και ποιοι μερική αντίληψη ή νόθα...

Παρατήρηση τρίτη: Η ανυπαρξία καθαρής πολιτικής αντίληψης.
Η έλλειψη πολιτικής είναι και αυτό πολιτική θέση. Πολλοί ιστοχώροι δεν διατυπώνουν ανοικτά και καθαρά τις απόψεις τους. Σπερμολογούν, αποδέχονται, ακόμα και σφετερίζονται, απόψεις άλλων. Εμφανίζονται με έναν ύπουλο πλουραλισμό: φιλοξενούν και προωθούν απόψεις με κάποιες εξωτερικές ομοιότητες, αλλά με ριζικά διαφορετικές φιλοσοφίες και αντιλήψεις, στο όνομα όχι μόνο του αντινεοταξικού αγώνα, αλλά και του αντι-ιμπεριαλιστικού. Με άλλα λόγια: Προβάλλουν θετικά διαφορετικά ποιοτικά περιεχόμενα, δίχως να ξεκαθαρίζουν τη δική τους θέση και δίχως κανένα δικό τους σχολιασμό.
Τέτοια μπλογκ εξ ορισμού είναι ύποπτα. Παίζουν κάποιο παιχνίδι.
Δεν αναφερόμαστε εδώ στα καθαρά δημοσιογραφικά μπλογκ. Αυτά λειτουργούν στη βάση των αστικών κανόνων της δημοσιογραφίας: άλλα προβάλλουν όλες τις απόψεις, όπως το "Τρωκτικό" και άλλα επιλεκτικά, ανάλογα με τις κομματικές τους δεσμεύσεις ή τις "νταβατζίδικες". Αυτή η "κλασσική", αστική αντίληψη της ενημέρωσης είναι γνωστή και ορατή...
Αναφερόμαστε σε μπλογκ που θέλουν να αποτελούν "εστίες" άποψης και αγώνα και είναι "μικτά": αστικής δημοσιογραφίας και αγωνιστικής άποψης και πράξης).

Παρατήρηση τέταρτη: Η θέση απέναντι στα λαϊκά κινήματα.
Καταλυτικό πολιτικό κριτήριο είναι η θέση που παίρνει κανείς, άμεσα ή έμμεσα, απέναντι στις λαϊκές εκδηλώσεις, διαμαρτυρίες και μαζικά κινήματα. Αυτό το κριτήριο ανάγεται στα ιδεολογικά κριτήρια, αλλά το παραθέτουμε ξεχωριστά.
Σε πολλά μπλογκ, τα οποία εμφανίζονται εναντίον της Νέας Τάξης, οι λαϊκές κινητοποιήσεις προκαλούν αλλεργία. Όταν αντιμετωπίζεις το λαό σαν αντικείμενο και όχι ως υποκείμενο των εξελίξεων, διέπεσαι από βαθιά καθεστωτική αντίληψη και νοοτροπία. Καμία αλλαγή και κανένας αγώνας δεν μπορεί να γίνει με το λαό στο περιθώριο ή υποχείριο...

Πέμπτη παρατήρηση: η συγκεκριμένη πολιτική και οργανωτική πρακτική.
Οι ιδεολογικές και πολιτικές σου αντιλήψεις, η καθαρότητα και η αυθεντικότητα των απόψεών σου, καθορίζουν και τις πρακτικές σου. Όσοι έχουν απόψεις και θέλουν κάτι να πουν (οι αυθεντικοί ανώνυμοι μπλόγκερ) δεν αποτελούν "δοχεία" Βαβυλωνίας, ούτε επιζητούν επαφές για τις επαφές και διασυνδέσεις άνευ αρχών. Επιδιώκουν φυσικά να προωθήσουν τις απόψεις τους παντού, αλλά μέχρι εκεί...
Υπάρχουν πολλοί, που ενώ ζούνε με αναπαραγωγές κειμένων ή ερμαφρόδιτες ιδεούλες επιδιώκουν μανιωδώς την προβολή τους και τη θεμελίωσή τους στο στερέωμα της μπλοκόσφαιρας: Αυτός είναι ο μοναδικός στόχος και όχι η παραγωγή και η διαπάλη των ιδεών, η αγωνιστική προσφορά απόψεων.
Κατά κανόνα αυτά τα μπλογκ είναι αυτά των "μεταμφιέσεων", των διφορούμενων αντιλήψεων, αυτά που λειτουργούν με "φιλοξενίες" αντίθετων απόψεων και αναλώνονται σε "επαφές" και "διασυνδέσεις". Είναι ιστοχώροι της ερμαφρόδιτης προβοκάτσιας...

Τελευταία παρατήρηση: ο υπερβάλλον ζήλος.
Μερικά, διακριτικά χαρακτηριστικά της "θεωρίας" και "πρακτικής" των προβοκατόρων είναι:
Ο υπερβάλλον "επαναστατικός οίστρος".
Οι ηχηροί ήχοι: αφοριστικές αντικαθεστωτικές φράσεις και υστερικοί αναθεματισμοί...
Κομπάζουσα ηθικολογία, υβρεολόγιο και προσωπικοί χαρακτηρισμοί.
Σπερμολογίες και τεμαχισμός της σκέψης. Τουφεκιές και κρότοι μεγαλοστομίας, χωρίς καμία σύνθεση επιχειρημάτων και πειθαρχία της σκέψης.

Πάντα οι προβοκάτορες σκούζουν με αφρούς εναντίον του καθεστώτος και συχνά εναντίον αυτών που υπηρετούν...

Εάν, υποθετικά μιλώντας, εμφανιζόντουσαν τα πρόσωπα πολλών από τους μπλόγκερ, θα πέφταμε από τα σύννεφα.

Ήδη, πολλοί από τους γνωστούς, δίνουν τη "γεύση": εξετάστε από ποια εκτροφεία βγήκανε...

_________________
Φωτιά και τσεκούρι όχι μόνο στους
προσκυνημένους, αλλά και στους
πράκτορες και προβοκάτορες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ