Κερδίζει έδαφος η αξιόπιστη και γρήγορη λύση των αγορών μέσω e-shops

 

Ο χρόνος, δυστυχώς, είναι αμείλικτος και δεν μπορούμε ούτε να τον φέρουμε πίσω ούτε να τον… αποθηκεύσουμε για αργότερα. Εκείνο όμως που μπορούμε να κάνουμε είναι να τον διαχειριστούμε. Ο άνθρωπος από τα πρώτα του βήματα στον πλανήτη ήρθε αντιμέτωπος με αυτήν τη σκληρή πραγματικότητα και άρχισε να εφευρίσκει τρόπους για να εξοικονομήσει χρόνο για τις πραγματικές ανάγκες του.

Ειδικά ο προηγούμενος αιώνας, που έφερε την επανάσταση της Πληροφορικής και του Ίντερνετ, υπήρξε ένας πολύ μεγάλος σταθμός στη μακραίωνη προσπάθεια του ανθρώπου να «δαμάσει», όσο αυτό είναι εφικτό, τον χρόνο. Η επανάσταση αυτή συνεχίζεται και στον αιώνα που διανύουμε, με την τεχνητή νοημοσύνη και τις ρομποτικές εφαρμογές να είναι τα νέα πεδία πρόκλησης.

Μία από τις πρώτες εφαρμογές που έγιναν δημοφιλείς στο Διαδίκτυο ήταν, φυσικά, το ηλεκτρονικό εμπόριο με την κατασκευή eshop. Αρχικά υπήρχε επιφυλακτικότητα απέναντι στον νέο τρόπο αγορών, με το καταναλωτικό κοινό να αναρωτιέται «μα πώς είναι δυνατόν να ψωνίζω από μακριά;». Σύντομα όμως κέρδισε η πρόοδος και αναδείχθηκαν η πρακτικότητα και η ευκολία του ψηφιακού εμπορίου. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) άρχισαν να ξεφυτρώνουν στο Διαδίκτυο και οι καταναλωτές, ενίοτε παρακινούμενοι από την ανάγκη, όπως είδαμε στην περίοδο της πανδημίας, δοκίμασαν τη νέα μέθοδο αγορών. Αρκετοί από αυτούς, μάλιστα, υιοθέτησαν τις ηλεκτρονικές αγορές ως κύριο τρόπο απόκτησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Πολλοί έμποροι, μάλιστα, που είχαν το μικρόβιο της νεωτερικότητας και της αλλαγής στο αίμα τους είτε συμπλήρωσαν το δίκτυο των φυσικών τους καταστημάτων με αντίστοιχα ηλεκτρονικά είτε στράφηκαν αποκλειστικά στο ψηφιακό επιχειρείν και μετέφεραν τις εργασίες τους στο Διαδίκτυο. Η μείωση του κόστους που επέφερε αυτή η αλλαγή υπήρξε επωφελής τόσο για τους ίδιους όσο και για τους πελάτες τους.

Αυτό συμβαίνει γιατί το ηλεκτρονικό εμπόριο διακρίνεται για τον μινιμαλισμό του, αφού απαιτεί μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Ένας χώρος για την αποθήκευση των προϊόντων, μια εύχρηστη ιστοσελίδα για προώθηση -  διαφήμιση, την επιλογή και την παραγγελία των προϊόντων, καθώς και ένα αξιόπιστο και γρήγορο σύστημα μεταφορών και παράδοσης των εμπορευμάτων στα σπίτια είναι αρκετά για το στήσιμο μιας επιχείρησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το κόστος της μισθοδοσίας και των ενοικίων που απαιτούν τα φυσικά καταστήματα απαλείφεται και τόσο οι επαγγελματίες όσο και οι αγοραστές γλιτώνουν πολλά χρήματα.

Εκεί που πρέπει να δώσει πάντως έμφαση όποιος ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η προβολή και η διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών στο Ίντερνετ. Μπορεί το Διαδίκτυο να λύνει μια σειρά θεμάτων, αλλά δεν παύει να αποτελεί έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό χώρο, αφού πολλοί στρέφονται σε αυτό για να επιβιώσουν και να διακριθούν επαγγελματικά. Και βέβαια, για να έχει κάποιος σήμερα πιθανότητες διάκρισης και υπεροχής έναντι των ανταγωνιστών του, θα πρέπει να μπει δυναμικά στο πιο δημοφιλές και επιδραστικό κομμάτι του Διαδικτύου.

Και αυτό δεν είναι άλλο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα γνωστά μας social media. Όποιος ασχολείται με τη διαφήμιση και το ψηφιακό μάρκετινγκ ενός ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να βρει έναν τρόπο να διασυνδέσει την επιχείρηση με κάποιο τέτοιο μέσο, όπως το Facebook ή το Instagram, διευρύνοντας τον κύκλο των πιθανών πελατών του, αλλά και εξειδικεύοντας το κοινό-στόχο του βάσει των προτιμήσεων των μελών του κάθε μέσου.

Σήμερα πια τα e-shops και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τους δύο βασικούς πυλώνες που ορίζουν τις τάσεις της αγοράς και του καταναλωτισμού, με τη δυναμική τους να δείχνει άνοδο τα επόμενα χρόνια.      

Περισσότερες πληροφορίες για πακέτα δημιουργίας επαγγελματικών ιστοσελίδων - Aboutnet και προβολή στο διαδίκτυο

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ