Παιδικά ρούχα - Πακέτα Βάπτισης Papillonkids.gr

Γάλα αμυγδάλου: οφέλη και ιδιότητες

 

Το γάλα αμυγδάλου κερδίζει συνεχώς έδαφος και αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς. Η κατανάλωση γάλακτος αμυγδάλου κέρδισε αρχικά έδαφος, καθώς είναι μια εξαιρετική εναλλακτική για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Τα οφέλη από το γάλα αμυγδάλου ποικίλλουν. Είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για την απώλεια βάρους (περιέχει πολύ λιγότερες θερμίδες από το γάλα σόγιας) και είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα, όπως κάλιο και ασβέστιο. Η νόστιμη γεύση του το καθιστά ιδανικό υποκατάστατο για το αγελαδινό γάλα.

Το γάλα αμυγδάλου δεν περιέχει γλουτένη, λακτόζη ή χοληστερόλη. Για αυτό είναι ιδανικό για όσους υποφέρουν από κάποια μορφή δυσανεξίας ή όσους πρέπει να προσέχουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης. Έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, ένα φυσικό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου και επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης. Επίσης, περιέχει D και Α, πρωτεΐνες, ωμέγα 6, ψευδάργυρο, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και κάλιο. Αν και μοιράζεται κάποιες ιδιότητες με το γάλα σόγιας, το θερμιδικό του περιεχόμενο είναι πολύ χαμηλότερο. Αυτό που έχει είναι ένα υψηλό επίπεδο φυτικών ινών, τόσο διαλυτών όσο και αδιάλυτων.

 

Οφέλη από το γάλα αμυγδάλου

Αν και τα οφέλη του γάλακτος αμυγδάλου είναι ποικίλα και μεταξύ αυτών είναι η απώλεια βάρους, βοηθά επίσης τα άτομα που πάσχουν από γαστρίτιδα. Επίσης, είναι πολύ «ελαφρύτερο» από το αγελαδινό γάλα. Ωστόσο, ας δούμε τι άλλο μπορεί να μας προσφέρει η κατανάλωση του:

  • Ο χαμηλός θερμικός δείκτης διευκολύνει την απώλεια βάρους.

  • Καλύτερα επίπεδα καλής χοληστερόλης, μειώνοντας την κακή.

  • Ενισχύει την καρδιά

  • Βοηθά την απορρόφηση των σακχάρων και των λιπών από τα έντερα.

  • Είναι κατάλληλο για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.

  • Συνιστάται για τη θεραπεία της διάρροιας και του εμετού χάρη στα υψηλά επίπεδα καλίου που περιέχει.

  • Προστατεύει το τοίχωμα των εντέρων, ρυθμίζοντας τις γαστρικές λειτουργίες.

  • Βοηθά τα μαλλιά και τα νύχια να είναι πιο δυνατά χάρη στη βιταμίνη Β2.

 

Διατροφικές αξίες γάλακτος αμυγδάλου

Υδατάνθρακες: 62 g.

Πρωτεΐνες: 12 g.

Λίπος: 10,5 g.

Φυτικές ίνες: 4,5 g.

Βιταμίνες: Α (210 U.), Ε (15 mg), βιταμίνη Β2 (152 μg) και Β1 (55 μg).

Μέταλλα: φωσφόρος 220 mg, ασβέστιο 200 mg, κάλιο 200 mg, νάτριο 35 mg και σίδηρος 5 mg.

 

Πώς να φτιάξετε το γάλα αμυγδάλου:

Η παρασκευή γάλακτος αμυγδάλου στο σπίτι είναι εξαιρετικά απλή και εύκολη. Δεδομένου ότι περιέχει μόνο αμύγδαλα και νερό, μας δίνει σημαντικά θρεπτικά συστατικά, χωρίς να επιβαρύνει τον οργανισμό μας με πρόσθετα και συντηρητικά.

Συστατικά:

  • 1 φλιτζάνι ακατέργαστων αμυγδάλων (χωρίς αλάτι ή έλαια)

  • 3 φλιτζάνια νερό

Βήματα για την παρασκευή γάλακτος αμυγδάλου:

  • Βάλτε τα ακατέργαστα αμύγδαλα σε ένα μπολ με νερό και αφήστε να μουλιάσουν όλη τη νύχτα ή για τουλάχιστον 5 ώρες. Συμβουλή: Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτόν τον χρόνο για να διασκεδάσετε! Μπείτε στο casino.netbet.gr και παίξτε το αγαπημένο σας παιχνίδι καζίνο. Ούτε που θα καταλάβετε πώς πέρασε ο χρόνος!

  • Μετά από αυτό το διάστημα αφαιρέστε το νερό και ξεπλύνετε τα αμύγδαλα καλά, αρκετές φορές με καθαρό, κρύο νερό.

  • Βάλτε τα πλυμένα αμύγδαλα σε ένα μπλέντερ, προσθέστε 3 ποτήρια νερό και κτυπήστε μέχρι να δημιουργηθεί ένα ομοιογενές μείγμα.

  • Έπειτα, χρησιμοποιήστε ένα σουρωτήρι, για να πάρετε το υγρό. Αποθηκεύστε σε ένα αεροστεγές σκεύος και καλή σας όρεξη!

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ