Παιδικά ρούχα - Πακέτα Βάπτισης Papillonkids.gr

Εξοικειωνόμαστε με το SEO και το Google AdWords

 

Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αποφασίζουν να επενδύσουν στο χτίσιμο ενός δυνατού SEO και στη διαφήμιση Google AdWords για πιο επιτυχημένο Internet Marketing.

Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά τι είναι το SEO:

Πρακτικά, το SEO είναι ένα σύνολο διαφορετικών τεχνικών που λειτουργούν συνδυαστικά μεταξύ τους και αφορούν δυο ευρύτερα πεδία ενεργειών:

  • Ενέργειες βελτιστοποίησης (On-Medium SEO) πάνω σε ένα συγκεκριμένο digital asset, ώστε να γίνει πιο «φιλικό» ως προς την Google, για να έχει τις καλύτερες πιθανότητες να κερδίσει την «εύνοια» της στην πορεία και να την κατατάξει μελλοντικά στις προνομιούχες πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα της πρώτης σελίδα της πετυχαίνοντας ένα σωστό Internet Marketing.

  • Ενέργειες προώθησης (Off-Medium SEO) του ιδίου συγκεκριμένου digital asset σε άλλες ιστοσελίδες έτσι ώστε να γίνει το συγκεκριμένο asset πιο σχετικό και πιο δημοφιλές στα «μάτια» της Google, μέσω της δημιουργίας «παραπομπών» (υπερσυνδέσμων ή backlinks), οι οποίες μετρούν σαν ψήφοι εμπιστοσύνης, ανάλογα πάντα με την ποιότητα της προέλευσης τους.

Σκοπός μας είναι ένα επιτυχημένο Internet Marketing, δηλαδή οι ενδιαφερόμενοι για την πληροφορία που εμείς μοιραζόμαστε στο «digital asset» μας, να μας βρίσκουν εύκολα στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αυτής, όταν πληκτρολογούν στην αναζήτηση τις λέξεις-κλειδιά που αντιπροσωπεύουν στοχευμένα την πληροφορία που εμείς προσφέρουμε.

Στο SEO αυτό το επιτυγχάνουμε χωρίς να μπαίνουμε στην διαδικασία να δημιουργούμε πληρωμένη διαφήμιση Google AdWords η οποία ναι μεν θα εμφάνιζε το digital asset μας στην πρώτη σελίδα, αλλά ως πληρωμένη διαφήμιση, μέσω του προγράμματος Google AdWords.

Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα στο Internet Marketing με τη διαφήμιση Google AdWords;

  • Προσεγγίζετε χρήστες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν αυτό που προσφέρετε εσείς.

  • Μπορείτε να επιλέξετε πότε και πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας.

  • Με την διαφήμιση κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και όχι όταν απλά αυτή εμφανίζεται.

  • Έχετε απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα: Αυτό το χαρακτηριστικό στη διαφήμιση Google Adwords, το καθιστά ίσως το μοναδικό εργαλείο διαφήμισης, όπου ο διαφημιζόμενος μπορεί να έχει απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα για τη σχέση κόστους – επιστροφής επένδυσης.

  • Αποφασίζετε το ποσό που θέλετε να δαπανάτε κάθε μήνα και δεν θα χρεωθείτε ποτέ παραπάνω από το συγκεκριμένο ποσό.

  • Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη.

  • Είναι απλό να ξεκινήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια και είναι πολύ εύκολο να τη διακόψετε μόνιμα ή ακόμα και προσωρινά, όποτε εσείς θέλετε.

Είναι λοιπόν στη δική σας κρίση αν θέλετε να ενισχύσετε το SEO της ιστοσελίδας σας ή αν προτιμάτε τη διαφήμιση Google AdWords για να προβληθείτε στις διάφορες μηχανές αναζήτησης. Φυσικά, οι δυο αυτές επιλογές είναι δυνατόν να λειτουργήσουν και συνδυαστικά και να δώσουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στο Internet Marketing. Συμβουλευτείτε ένα Digital Agency και μάθετε τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ