Παιδικά ρούχα - Πακέτα Βάπτισης Papillonkids.gr

Οι χρυσοί δίσκοι, οι τηλεθεάσεις και οι «φούσκες»…

 

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το LP (δίσκος 33 στροφών) κάποιας μάλλον άγνωστης μέχρι τότε τραγουδίστριας ξεπέρασε σε πωλήσεις κάθε άλλον δίσκο και η συγκεκριμένη καλλιτέχνις ξεπέρασε στη γενική κατάταξη τεράστια ονόματα του τραγουδιού, όπως την Χάρις Αλεξίου, τη Μαρινέλα, τη Ρίτα Σακελλαρίου, την ευρισκόμενη στο απόγειο της επιτυχίας της, Κατερίνα Στανίση…

Το γεγονός δεν πέρασε απαρατήρητο και πολλοί αναρωτήθηκαν…

Τελικά, μάλλον γρήγορα, αποκαλύφθηκε τι είχε συμβεί..

Η καλλιτέχνις είχε αισθηματικό δεσμό με οικονομικό και αθλητικό και γενικά μεγαλοπαράγοντα  ο οποίος  μεταξύ άλλων, διέθετε και μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Ο συγκεκριμένος παράγοντας, με μεγάλη οικονομική επιφάνεια εκείνη την εποχή, για να συμβάλει στην επιτυχία της αγαπημένης του, αγόρασε από την εταιρία σχεδόν όλους του δίσκους του συγκεκριμένου άλμπουμ!!!

Φέρεται ότι η ιστορία αποκαλύφθηκε όταν τα συγκεκριμένα καταστήματα άρχισαν να κάνουν δώρο στους πελάτες τους από έναν δίσκο της συγκεκριμένης τραγουδίστριας.

Η δισκογραφική εταιρία από την πλευρά της έκανε ανέλπιστα χρυσές δουλειές και σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων που έδωσε, ο συγκεκριμένος δίσκος ξεπέρασε κατά πολύ δισκογραφικές δουλειές τεράστιων ονομάτων του τραγουδιού!!!

Μετά από αυτή την εκθαμβωτική επιτυχία, η συγκεκριμένη καλλιτέχνις (αξιολογότατη κατά τα άλλα)   δεν είχε ανάλογη συνέχεια.  Ίσως να μην έκανε καν άλλο δίσκο. Αλλά και να έκανε, μάλλον κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί του…

Το βέβαιο είναι ότι δεν δόθηκε άλλος δίσκος της δώρο στα σούπερ μάρκετ.

Όπως επίσης είναι βέβαιο ότι το ευρύ κοινό θεώρησε ως δεδομένη την τεράστια επιτυχία και τον πίνακα που την έφερνε πρώτη, πάνω από «ιερά τέρατα» του τραγουδιού..

Την ίδια εποχή μπήκε στη ζωή μας η «ελεύθερη τηλεόραση» και στη ζωή της «ελεύθερης τηλεόρασης» η AGB με τις μετρήσεις τηλεθέασης.

Αν και οι  μετρήσεις αυτές θεωρήθηκαν εξαιρετικά αμφιλεγόμενης εγκυρότητας, εντούτοις καθόριζαν σχεδόν στον απόλυτο βαθμό την τεράστια για την εποχή εκείνη, διαφημιστική πίτα και καθόριζαν  σε μεγάλο βαθμό την τύχη προγραμμάτων και ανθρώπων…

Πάντος για το ευρύ κοινό ήταν αδιάφορο το πως γίνεται μια εκπομπή τηλεπώλησης τηγανιών να συναγωνίζεται σε τηλεθέαση το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και του Mega!!! Ο κάθε πικραμένος μπορούσε να επικαλείται τα νούμερα της AGB και να κάνει καριέρα.

 Το 2006 η κατηγορήθηκε για 17 «μαύρες τρύπες τηλεθέασης». Ουδείς ασχολήθηκε περαιτέρω…

Λίγο αργότερα μπήκαμε στην εποχή του χρηματιστηρίου.

Σε όλα τα «κόλπα» βασικό στοιχείο είναι η εκμετάλλευση της αφέλειας.

Χιλιάδες κόσμος έσπευδε να αγοράσει χρυσοφόρες μετοχές κερδοφόρων επιχειρήσεων. Όπως αποδείχθηκε, κάποιες από αυτές δεν λειτουργούσαν καν, είχαν διαλυθεί προ πολλού και το μόνο που υπήρχε ήταν κάτι κτηριακά κουφάρια από λαμαρίνες…

Η απάτη στήθηκε μια χαρά, πολλοί καταστραφήκανε, οι καταφερτζήδες κονομήσανε και.....«εις υγείαν των κορόϊδων»…

Και μπαίνουμε στην εποχή του διαδικτύου. Αντί για «μετρήσεις τηλεθέασης» και χρηματιστηριακές «φούσκες», εδώ βασιλεύει ο νόμος του «κλικ»…

Από τις μετρήσεις τηλεθέασης, στα δαδικτυακά «κλικ»…  Τα οποία τα μετράνε ιδιωτικές εταιρίες με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Άλλωστε οι ίδιες οι εταιρίες ευθαρσώς και ευθέως προτείνουν έναντι πληρωμής την «προώθηση», κάτι που σημαίνει με απλά λόγια, άμα πληρώνεις σε πάνε εκεί που θέλεις…

Τεράστιες πλατφόρμες με «μηχανές» προώθησης, επισκεψιμότητες αμφίβολης εγκυρότητας και προφίλ εξαιρετικά αμφίβολης ύπαρξης παρουσιάζουν αποτελέσματα που μοιάζουν με τα «άσπρα κοράκια» του ποιητή Φανφάρα, στη γνωστή ταινία.

Ο κόσμος μπορεί να είναι υποψιασμένος πλέον, αλλά υπάρχει και ένα ευρύ κοινό που ακόμη τρώει «αμάσητο»  το κόλπο….

Είπαμε, βασικός στόχος στο κάθε κόλπο είναι η αφέλεια…

Το παραμύθι πουλάει όσο υπάρχουν αυτοί που το αγοράζουν…

Στην Ελλάδα, στη χώρα των θαυμάτων, δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο Καραγκιόζης παραμένει ο αγαπημένος λαϊκός ήρωας… Συνεχίζει να πουλάει ακόμη… Και κάποιοι συνεχίζουν να τον μιμούνται...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ