Παιδικά ρούχα - Πακέτα Βάπτισης Papillonkids.gr

Δίαιτες για όλους

 

Ένα πράγμα είναι σίγουρο. Όλοι είμαστε ίσοι αλλά όχι ίδιοι. Έτσι και ο δικός μας οργανισμός δεν είναι ίδιος με κανενός άλλου ανθρώπου πάνω στον πλανήτη. Βλέπετε το κάθε σώμα και η κάθε ψυχή, εννοείται, έχουν μία μοναδικότητα. Έτσι, όταν έρχεται η ώρα για να πραγματοποιήσουμε κάποια δίαιτα, όπως μια online δίαιτα, θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη αυτή τη διαφορετικότητά μας που εν τέλει μας μετατρέπει σε μοναδικές και εντελώς ξεχωριστές προσωπικότητες. Ποια είναι τα κοινά σημεία που  βοηθούν στο να αδυνατίζουν το καθένα μας αλλά και ποιες οι διαφορές από άτομο σε άτομο; Ας τα δούμε πιο αναλυτικά λοιπόν. 

Ας ξεκινήσουμε λίγο αντίστροφα. Να δούμε δηλαδή αρχικά ποιες τροφές και ποιες συνήθειες εμποδίζουν τους περισσότερους από εμάς να χάσουμε βάρος. Καταρχήν, θα μιλήσουμε για τον ύπνο. Η χρονική διάρκεια αλλά και η ποιότητα αυτού επηρεάζει άμεσα όχι μόνο την ψυχολογία μας και τη διάθεση μας την επόμενη μέρα αλλά και τις μετρήσεις της ζυγαριάς. Πιο συγκεκριμένα, αν κοιμόμαστε λιγότερο από 6-7 ώρες σε ένα 24ωρο αυξάνονται οι πιθανότητες να μην μπορέσουμε να συγκρατήσουμε το βάρος μας σε χαμηλά επίπεδα. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω του ότι το σώμα μας δεν έχει τον απαραίτητο χρόνο να ξεκουραστεί και να ρυθμίσει αποτελεσματικά τον μεταβολισμό μας πράγμα που ευνοεί την συσσώρευση λίπους στην κοιλιά αλλά και αλλού. Εξάλλου, όσες περισσότερες ώρες μένουμε ξύπνιοι τόσο πιθανότερο είναι μια ξαφνική «λιγούρα» να μας οδηγήσει στο ψυγείο με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Κοιμηθείτε λοιπόν καλά αλλά και αρκετά έτσι ώστε να χάσετε βάρος μειώνοντας…τις επισκέψεις στην κουζίνα!.

Η μεγάλη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών έχει παρόμοια αποτελέσματα με την έλλειψη ύπνου. Πολλοί άνθρωποι πράγματι καταβάλουν τεράστιες προσπάθειες περιορισμού της προσλαμβανόμενης τροφής μετρώντας προσεκτικά τις θερμίδες που περιλαμβάνουν οι τροφές τους κλπ. Αμελούν όμως να λάβουν υπόψη ότι πρέπει να περιορίσουν και την κατανάλωση οινοπνεύματος. Το αλκοόλ σαν ουσία έχει διπλή επιζήμια επίδραση στον οργανισμό μας. Κατά πρώτον, εμποδίζει την καύση θερμίδων και ουσιαστικά «αποσυντονίζει» τον οργανισμό μας ενώ σχετίζεται και με την πτώση του ανοσοποιητικού συστήματος. Κατά δεύτερον, όλα τα αλκοολούχα ποτά, όχι μόνον η μπύρα ή το ουίσκι, περιέχουν πάρα πολλές περιττές θερμίδες που αν δεν «καούν», μετατρέπονται σε κοιλιακό, συνήθως, λιπώδη ιστό που είναι και ο πλέον επικίνδυνος. Περιορίστε συνεπώς την κατανάλωση οινοπνεύματος σε 1-2 ποτήρια κρασί την ημέρα και θα βγείτε σίγουρα κερδισμένοι σε βάθος χρόνου.

ΔΙΑΙΤΑ ΜΕΣΩ INTERNET | Webdietitian | Τσοκαταριδου Ειρήνη

Εν συνεχεία θα μιλήσουμε για την κατανάλωση νερού. Πρόκειται για ένα πραγματικά θείο δώρο που πρέπει να κάνουμε στον οργανισμό μας αναγκαστικά. Χωρίς αυτό άλλωστε δεν μπορούμε να ζήσουμε. Αρκούν όμως 3-4 ποτήρια ημερησίως; Όχι, βέβαια. Όλοι οι άνθρωποι και ειδικά αυτοί που θέλουν να ελέγξουν άμεσα το βάρος τους πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 2 ή και 3 λίτρα νερού την ημέρα. Αυτό σημαίνει πως χρειαζόμαστε 8 ως 12 ποτήρια σε καθημερινή βάση. Αυτό το αγαθό όχι απλά μας ξεδιψά αλλά αποβάλλει από τον οργανισμό μας όλες τις επικίνδυνες τοξίνες προστατεύοντάς μας ολιστικά. Επιπρόσθετα ενισχύει και προωθεί σημαντικά την απώλεια βάρους και το αίσθημα της ευεξίας. Είναι ένα εντελώς ανέξοδο μα τόσο σημαντικό δώρημα για τον οργανισμό μας.

Ωστόσο, ο κάθε ένας από εμάς θα πρέπει μόνος του ή με τη βοήθεια κάποιου ειδικού να «ανακαλύψει» ποια είναι τα τρόφιμα και οι συνήθειες που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την υγεία του. Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση αναψυκτικών δεν παχαίνει όλους το ίδιο όπως ισχύει και με την κατανάλωση γλυκισμάτων. Το κάθε σώμα αντιδρά με το δικό του ξεχωριστό τρόπο και γι’ αυτό δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε συμβουλές ή σε κάποια διατροφή που συστήνουν φίλοι και συγγενείς αλλά μόνο στις συστάσεις των ειδικών. Αυτοί θα μας καθοδηγήσουν στοχευμένα και θα μας οδηγήσουν στο να χάσουμε όλα τα περιττά κιλά που μόνο προβλήματα θα μας προκαλέσουν στο μέλλον.


 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ