Παιδικά ρούχα - Πακέτα Βάπτισης Papillonkids.gr

«Κίβδηλοι και αγαθοφανέες οι λόγω μεν άπαντα, έργω δε ουδέν έρδοντες»

 

«Κίβδηλοι και αγαθοφανέες οι λόγω μεν άπαντα, έργω δε ουδέν έρδοντες»

Κάλπικοι και υποκριτές είναι όσοι με τα λόγια κάνουν τα πάντα, ενώ στην πράξη δεν κάνουν τίποτα.

Η φράση αποδίδεται στον Δημόκριτο.

Ο Δημόκριτος πέθανε το 370 π.Χ. Δηλαδή πριν 2500 χιλιάδες χρόνια περίπου…

Είναι επίκαιρος μέχρι σήμερα. Όπως είναι η αλήθεια, όσα χρόνια κι αν περάσουν…

Τις μέρες αυτές που έχουμε καταληφθεί όλοι από την ιερή αγανάκτηση για την ύψιστη ασέβεια και ιεροσυλία του ηγέτη της γείτονος.

Η προστασία του μνημείου, τα ιερά και τα όσια του Χριστιανισμού, τα σύμβολα του Γένους.

Η φωτογραφία είναι από κάποιον βυζαντινό ναό, κάπου στην Πελοπόννησο. Από την εκεί επίσκεψη της κ. Μενδώνη.

Είναι ένας από τους αναρίθμητους ναούς που βρίσκονται διάσπαρτοι στην Ελλάδα. Μέσα σε αστικό περιβάλλον, πόλεις, χωριά, ύπαιθρο, υψώματα, ερημικές περιοχές.

Δεν έχουν τη λάμψη και την επιβλητικότητα της Αγίας Σοφίας, δεν τελούν υπό καθεστώς διοικητικής προστασίας.

Η φροντίδα και η προστασία τους επαφίεται στην Παιδεία και στον σεβασμό του κόσμου.

Ορθάνοιχτες είναι οι πόρτες των περισσότερων από αυτές τις εκκλησιές. Να μπει ο καθένας να ανάψει ένα κερί αν θέλει. Να καθίσει στο κεφαλόσκαλο να ξαποστάσει.

Εκκλησιές διακοσμημένες από χέρια λαϊκών ζωγράφων,  αγιογραφίες εκατοντάδων ετών…

Επάνω τους το «μεγαλείο» της νεοελληνικής βαρβαρότητας. Η απόλυτο έκφραση του νεοελληνικού «τσογλανιδισμού» που νομίζει ότι  έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι γουστάρει. Που νομίζει ότι είναι «μαγκια» η κάθε ανεγκέφαλη ανοησία. Που δεν θα μάθει ποτέ την έννοια  «σεβασμός».

Όπως φαίνεται στην κεντρική φωτογραφία, αλλά και στις άλλες φωτογραφίες, λεπτομέρειες της κεντρικής, κάποιοι είχαν την πλέον ανεγκέφαλη «ιδέα» να τις καταστρέψουν..

Κάποια «Ρένα», κάποιος «Κώστας», κάποια «Κατερίνα» βρήκαν διασκεδαστικό και απόλυτα φυσιολογικό να αφήσουν τα κανιβαλικά σημάδια από την επίσκεψή τους.

Θεώρησαν πολύ σημαντικό να χαράξουν πάνω στο τέμπλο τα ονόματά τους, καρδούλες και διάφορα άλλα, γιατί τα θεωρούν πιο σημαντικά απ’ την αξία του χώρου και της ιστορίας.

Παντού σημάδια από χέρια ανθρώπων για τους οποίους ο βανδαλισμός είναι τρόπος …έκφρασης!!!

Σ' αυτό το εκκλησάκι όπως και σε πολλά άλλα υπάρχουν τα ίδια και χειρότερα ίχνη καταστροφής και βανδαλισμού.

Δεν τα κατέστρεψε κανένας «αλλόθρησκος»...

Δεν χάραξαν τις αγιογραφίες κάποιοι «κακοί» εκείθε των συνόρων.

«Ελληναράδες» ήταν αυτοί που βρήκαν φυσιολογικό και διασκεδαστικό το να βανδαλίσουν πάνω στις αγιογραφίες..

Κάποιοι από αυτούς ίσως τώρα να εκφράζουν «ιερή αγανάκτηση» για την Αγια-Σοφιά… Οι ίδιοι που πήραν ένα καρφί και χαράκωναν ένα κομμάτι της ιστορίας.

Γι’ αυτό κλείνω το σχόλιο όπως το άρχισα. Με τα λόγια του Δημόκριτου: «Κίβδηλοι και αγαθοφανέες οι λόγω μεν άπαντα, έργω δε ουδέν έρδοντες».

Δ. Καρ

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ