Παιδικά ρούχα - Πακέτα Βάπτισης Papillonkids.gr

Τα top trends στο digital marketing που απογειώνουν το eshop σας

 

Το digital marketing συνιστά έναν «ζωντανό οργανισμό» που συνεχώς μεταβάλλεται και εξελίσσεται, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων και των eshops σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Οι ψηφιακές ενέργειες που γίνονται στο πλαίσιο μιας στρατηγικής digital marketing -όπως μαθαίνετε στα επαγγελματικά σεμιναρια digital marketing του Leader School- ακολουθούν συγκεκριμένη μεθοδολογία που βασίζεται στη γνώση και την εμπειρία των επαγγελματιών.

Ωστόσο, η εξέλιξη της τεχνολογίας συνεχώς εμπλουτίζει τη φαρέτρα των εργαλείων που αξιοποιούνται στην ψηφιακή προώθηση, δημιουργώντας νέα trends που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συνδράμουν στην ανάπτυξη κάθε επιχείρησης ή eshop.

Δείτε παρακάτω, ποια είναι τα top trends στο digital marketing και τι χρειάζεται να κάνετε ώστε να τα εντάξετε στη δική σας στρατηγική προβολής και προώθησης.

 

Τα 6 κορυφαία trends στο digital marketing

 

Εξατομίκευση διαφημιστικής καμπάνιας

Προκειμένου να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, είναι σημαντικό να εξατομικεύετε τις ενέργειες digital marketing του eshop. Εξατομίκευση σημαίνει να είστε σε θέση να προσαρμόζετε το περιεχόμενο των καμπανιών και των διαφημιστικών μηνυμάτων ανάλογα το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Είναι γεγονός πως το 63% των καταναλωτών ενοχλείται με τις διαφημιστικές καμπάνιες που απευθύνονται σε όλους, ενώ 9 στους 10 δηλώνουν ότι βρίσκουν ελκυστική το εξατομικευμένο μήνυμα.

 

Οπτικοποίηση του διαφημιστικού μηνύματος

Στον κλάδο του digital marketing είναι ευρέως γνωστό ότι το διαφημιστικό μήνυμα που συνοδεύεται από ενδιαφέρον οπτικό ή οπτικοακουστικό υλικό καταφέρνει να προσελκύσει περισσότερους ενδιαφερόμενους καταναλωτές. Μπορείτε να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο που προσφέρετε στους πελάτες σας, καθώς και τις διαφημιστικές σας εκστρατείες, με φωτογραφικό υλικό, video και γραφήματα τα οποία προσφέρουν λύσεις και χρηστικές πληροφορίες στους καταναλωτές. 

 

Εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων 

Αναμφισβήτητα μία από τις κορυφαίες τάσεις του digital marketing για το 2020 είναι οι εφαρμογές κοινωνικών μηνυμάτων. Το Whatsapp μόνο έχει 1,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες και το Facebook messenger έχει 1,3 δισεκατομμύρια. Όπως είναι λογικό, το eshop που επιδιώκετε να αναπτύξετε δεν μπορεί να λείπει από αυτές τις δημοφιλείς πλατφόρμες.

 

Αξιοποίηση του video marketing

Το video marketing μπορεί να απογειώσει την προώθηση του eshop καθώς οι διαφημίσεις προβάλλονται σε χρήστες που επιλέγονται βάσει στρατηγικών κριτηρίων, καθώς εκείνοι βρίσκονται στην ιστοσελίδα του YouTube και παρακολουθούν video της αρεσκείας τους.

 

Τα video δεν χρειάζεται πάντα να διαφημίζουν τα προϊόντα αλλά να προσφέρουν αξιόπιστη πληροφόρηση χρησιμοποιώντας οπτικοακουστικό υλικό που ανταποκρίνεται στα συχνά ερωτήματα των υποψήφιων πελατών. Μπορείτε να ενσωματώνετε τα video που δημιουργείτε και σε ζωντανές μεταδόσεις σε Facebook, LinkedIn ή Instagram.

 

Προώθηση με Social Influencers

Το influencer marketing, στο οποίο «πρωταγωνιστούν» διασημότητες αλλά και άτομα που έχουν μεγάλη επιρροή στο καταναλωτικό κοινό, μπορεί να αξιοποιηθεί για να διαφημίζει το brand σας και το eshop, πολύ αποτελεσματικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι influencers πλέον δεν είναι μόνο διάσημοι από τη τηλεοπτική και μουσική σκηνή, αλλά και άνθρωποι της επιστήμης και του πολιτισμού, οι οποίοι μπορεί να «ταυτίζονται» με το αντικείμενο ή τους στόχους μιας επιχείρησης. 

 

Διαδραστικότητα στο marketing περιεχομένου

Οτιδήποτε οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να «σύρουν», να κάνουν κλικ και εν γένει να αλληλεπιδράσουν, μπορεί να προσελκύσει την προσοχή τους και να συνδράμει ώστε να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για το eshop σας. Έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα τη διαδραστικότητα του διαφημιστικού μηνύματος, μπορείτε να προωθήσετε νέα προϊόντα, χρηστικό υλικό και αξιόπιστες πληροφορίες που προσφέρουν λύσεις στις ανάγκες των καταναλωτών, πιο εύκολα. 





 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ