Βραβευμένος, επίκαιρος πίνακας της Μαριλένας Φωκά στο event της ART WAY στην Ραφήνα

 

Βραβευμένος πίνακας της διακεκριμένης εικαστικού Μαριλένας Φωκά θα κοσμήσει το νέο εικαστικό δρώμενο τέχνης και πολιτισμού-happening που διοργανώνει η ART WAY και θα ξεκινήσει στις 5μμ, στις 5 Ιουνίου 2021 στον κήπο του μεγάρου -σπιτιού του γνωστού σχεδιαστή Γιάννη Γαλάτη στην Ραφήνα.

Για το έργο  ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς έχει επισημάνει   παλαιότερα : ”Μέσα από την τεχνική της η δημιουργός Μαριλένα Φωκά προτρέπει το κοινό να ανακαλύψει τους φυσικούς ανοιξιάτικούς ροδώνες με βαθμιαία επαρκή διάσταση από εμπνευσμένα ευκρινή σπαράγματα. Από την προτίμηση ,την επιλεκτικότητα και την εκλεκτικότητα της διακρίνουμε την μεταποίηση της εμπειρίας που αποκαλύπτει περιηγήσεις σε κρύπτες αυτογνωσίας.

Με απόθεμα απόκλισης η έμπνευση της διεκδικεί εκδοχές μέθεξης από απεικονίσεις που τονίζουν την υπαρξιακή αγωνία και την εσώτερη δοκιμασία που δυναμικά κυοφορείτε . Επιτηδευμένα η ενορχηστρωμένη βούληση της χαρακτηρίζεται από την εμβάθυνση σε πλαίσια σκέψεων και μαρτυριών . Επιτρέπει στην γνησιότητα οραμάτων της να μεταφέρουν δεσμά φρόνησης σε μια πληρότητα με διάθεση απόδοσης των καταστάσεων που εμπεδώνουν ταυτίσεις απέναντι στην θέαση. 

Στο ευρύτερο περιβάλλον στοιχειοθετεί επιμερισμούς που κυριαρχούν παραστατικά σε ποικίλες εκφάνσεις παράθεσης στοχασμού και φαντασίας .Η πολυσημία της ματιάς της περιβάλλει μια πρισματική ποσοτική παρουσία που ισορροπεί το λογισμικό με το πολιτισμικό στοιχείο .

Αντλεί ουσιαστικά αξίες και εικονίσεις από μνήμες που έχουν στέρεη οίηση υπερβατικότητας σε σχέση με τον αναζωογονητικό ορίζοντα του λυρισμού και μεταφέρουν ένα διάλογο.                  

Η Μαριλένα Φωκά στο μεταίχμιο της συνειδητοποιημένης πραγματικότητας και της καίριας επιβολής που επιφέρουν οι προεκτάσεις των συγκινησιακών διευθετήσεων της τολμά συμβάσεις και ωσμώσεις που καταλήγουν σε διαδρόμους μεθοδικούς και διεξοδικούς . Αγγίζει τις ευανάγνωστες ράγες ενός συνειδητού προβληματισμού και δεν εμμένει σε εύληπτα δρομολόγια μύθων και υποθέσεων.”

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ